דרכים לשינוי מאפייני השימוש ברכב פרטי וההשלכות התנועתיות והכלכליות כתוצאה מכך |
פרסום |
|
2015 |
כללי |
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים |
המשך > |
חנייה חינם ושאטל כתחליף לרכב הפרטי |
פרסום |
ניצן בק |
2013 |
Commuting and getting to work, Parking policy, יוממות והגעה לעבודה, חניה |
|
המשך > |
מדוממים מנועים: האם תושבי גוש דן יסתגלו לחיים ללא רכב פרטי? |
פרסום |
נעמי דרום, דניאל שמיל |
2011 |
תחבורה, סביבה וחברה |
דה מרקר |
המשך > |
סקר נסועה (קילומטרז') 2009 |
פרסום |
|
2010 |
Commuting and getting to work, Policy and planning in transport, General, יוממות והגעה לעבודה, מדיניות ותכנון תחבורה, כללי |
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה |
המשך > |
השפעת מדיניות מיסוי רכב הניתן ממקום העבודה על בעלות רכב, והיקפי נסיעה ברכב פרטי |
פרסום |
תמר קינן |
2009 |
יוממות והגעה לעבודה |
הטכניון |
המשך > |
ריסון השימוש ברכב פרטי כחלק ממדיניות איכות הסביבה, בנק ישראל דין וחשבון |
פרסום |
בנק ישראל |
2008 |
יוממות והגעה לעבודה |
|
המשך > |
שינוי דפוסי יוממות, עידוד עובדים לריסון שימוש ברכב פרטי |
פרסום |
אהובה ווינדזור ומשה עומר |
2007 |
יוממות והגעה לעבודה |
|
המשך > |
מחיר הדלק לא צריך להיות נמוך |
פרסום בתקשורת |
|
|
|
|
המשך > |
מדוע בכל העולם המפותח מוותרים על החזקת רכב פרטי - ורק בישראל לא? |
פרסום בתקשורת |
|
|
|
|
המשך > |